Nabór na stanowisko Główny księgowy w W-MSSE S.A.
WARMIŃSKO-MAZURSKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA S.A. w Olsztynie
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA STANOWISKO
Główny księgowy w Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej S.A.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania:
I. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu finansów lub rachunkowości,
- co najmniej 3 lata praktyki na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie.
II. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów podatkowych,
- Znajomość przepisów płacowych,
- Znajomość przepisów ZUS,
- Znajomość ustawy o wspieraniu nowych inwestycji,
- Znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo-księgowych (np. Płatnik, RAKS),
- Znajomość rozliczania projektów unijnych,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych i innych wymaganych przez obowiązujące przepisy prawa.
- Wystawianie faktur sprzedaży towarów i usług dotyczących bieżącej działalności Spółki.
- Sporządzanie i terminowe wysyłanie do odpowiednich organów miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych, i innych, do sporządzenia, których zobowiązana jest Spółka.
- Dokonywanie bieżącej analizy wyników ekonomicznych działalności Spółki oraz opracowywanie projektów budżetów Spółki.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
- Opracowanie zasad sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania dokumentów finansowych.
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości.
- Obsługa finansowa zobowiązań i należności Spółki.
- Współdziałanie z Zarządem w zakresie opracowywania rocznych i wieloletnich planów działalności Spółki.
- Organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.
- Prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniem pracowników Spółki i Członków Rady Nadzorczej oraz rozliczanie delegacji służbowych.
- Uczestnictwo w ocenie wniosków o wydanie decyzji o wsparciu, w szczególności analiza biznesplanów inwestorów.
- Uczestnictwo w bieżących kontrolach przedsiębiorców.
- Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia (w obszarze tematycznym wynikającym z zakresu obowiązków), w tym sprawozdania finansowego za dany rok obrotowy.
- Doradztwo i pomoc w zakresie zwolnień podatkowych, kwalifikowalności wydatków i innych związanych z prowadzeniem działalności na podstawie decyzji o wsparciu.
- Współpraca w przygotowaniu spraw sądowych.
- Współorganizacja szkoleń dla przedsiębiorców (między innymi opracowywanie pytań do prowadzących).
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Wymiar czasu pracy – 1 etat
- Miejsce pracy – siedziba Spółki
- Rodzaj pracy – praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys – CV,
- list motywacyjny,
- ksero dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających posiadanie praktyki w księgowości,
- ksero innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 tj.).
Dokumenty w zamkniętej kopercie z podanymi: imieniem i nazwiskiem kandydata, adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego dokumenty aplikacyjne z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko główny księgowy w W-M SSE S.A.” należy składać osobiście w siedzibie Spółki w godz. od 7:30 do 15:30 lub pocztą na adres: Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. ul. Barczewskiego 1, 10-061 Olsztyn w terminie do dnia 28 czerwca 2024 r. do godz. 15:30 włącznie (za datę dostarczenia uważa się datę wpływu do W-M SSE S.A.).
Aplikacje, które wpłyną do W-M SSE S.A. po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie, z wyłączeniem osób, których oferty zostaną odrzucone.
Zarząd W-M SSE S.A. może w każdym czasie, bez podania przyczyn zakończyć postępowanie kwalifikacyjne bez wyłonienia kandydata. W takiej sytuacji poinformuje kandydatów o zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres poczty elektronicznej.
Zarząd W-M SSE S.A. zastrzega, że Spółka nie ponosi żadnych kosztów poniesionych przez kandydatów w związku z uczestnictwem w przedmiotowym postępowaniu kwalifikacyjnym.