Przejdź do treści strony

Szkolenie „POLSKA STREFA INWESTYCJI W PRAKTYCE”

5 grudnia 2024 r. w godzinach 9:00-13:30 zapraszamy na bezpłatne szkolenie „POLSKA STREFA INWESTYCJI W PRAKTYCE”, podczas którego eksperci CRIDO omówią praktyczne zagadnienia dotyczące rozliczeń podatkowych, JPK CIT oraz podatku od nieruchomości. Warsztaty odbędą się w Hotelu Omega w Olsztynie przy ul. Sielskiej 4a. 

Rozliczenie pomocy dostępnej w ramach Polskiej Strefy Inwestycji, z uwagi na skąpą liczbę regulacji, w szczególnej mierze bazuje na praktyce organów podatkowych. Polska Strefa Inwestycji działa już 6 lat – czy w tym czasie organy podatkowe zdołały wykształcić spójną linię interpretacyjną w kluczowych dla inwestorów obszarach? Czy linia ta jest korzystna i jak zapatrują się na nią sądy administracyjne? 

Celem warsztatów jest przedstawienie Państwu najbardziej aktualnych stanowisk organów, ale przede wszystkim pokazanie też praktycznych zasad, które powinny przyświecać przedsiębiorcy, czy to przy kalkulacji limitu dostępnego zwolnienia podatkowego, czy to już samej wartości dochodu podlegającego pod to zwolnienie. 

Podczas spotkania poruszone zostaną także kwestie dwóch istotnych dla przedsiębiorców nowelizacji podatkowych, których wdrożenie może stanowić dla nich wyzwanie w najbliższym czasie, tj. JPK CIT oraz zmian w podatku od nieruchomości. 

Szkolenie poprowadzą:
•    Piotr Folwarczny – partner, CRIDO Taxand S.A.
•    Mariusz Wcisło – manager, CRIDO Taxand S.A.
•    Michał Szwed – managing partner, CRIDO Business & Digital Services
•    Magdalena Kuźniarska – manager, CRIDO Taxand S.A. 

Szczegółowa agenda spotkania

Rejestracja na szkolenie jest możliwa do 29 listopada 2024 r. poprzez formularz: https://forms.gle/FjwvgkunMuJsrid56

Liczba miejsc jest ograniczona, w przypadku ich wyczerpania decyduje kolejność zgłoszeń. 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: Marcin Kemski (tel. 603 196 707, marcin.kemski@wmsse.eu).

Szkolenie jest skierowane do inwestorów Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A.